Hebt u last van tijdelijke uitval op uw financiële administratie? Huur nu een administratief medewerker in!

Tijdelijk wegvallen van personeel. De (personeel)nachtmerrie van elke ondernemer. Iedereen kan natuurlijk een paar dagen ziek zijn, dat is geen ramp. Maar als dit een langere periode betreft, er tijdelijk arbeidsongeschiktheid ontstaat of bijvoorbeeld een zwangerschapsverlof opgevangen moet worden, is dit een ander verhaal. Veel ondernemers pakken dit probleem niet adequaat genoeg aan. Stel je eens voor dat je beslissingen moet nemen zonder de benodigde financiële inzichten in het bedrijf, of wat voor omzet het je kost als je er zelf mee aan de slag gaat. Allemaal scenario’s waar je liever niet in terecht wilt komen. Wellicht is het inschakelen van een administratief medewerker dan iets voor jouw bedrijf.
 
inhuren administratief medewerker
 

Inhuren administratief medewerker

Heeft u weleens gedacht aan het inhuren van een medewerker als u problemen hebt met de bezetting? Bent u een grote organisatie met veel personeel? Of een klein bedrijf maar wel met het gemak van een administratief medewerker in dienst?
 
Administratiekantoor OKV biedt u de oplossing voor uw probleem!
 
Het is mogelijk om bij ons een administratief medewerker in te huren voor bij u op locatie. Deze medewerker voegt zich gemakkelijk in uw organisatie en helpt u tijdelijk met uw administratieve klussen. Als uw eigen personeel weer inzetbaar is ronden wij de klus netjes af en dragen deze weer over.
 
Waar deze medewerker ervaring mee heeft kunt u ook vinden op huren administratief medewerker.
 

Je kan een administratief medewerker inhuren, waar heeft deze medewerker ervaring mee?

 
Debiteuren- en crediteurenbeheer
Inboeken en verwerken van bankafschriften alsmede inkoop- en verkoopfacturen
Aangifte omzetbelasting
Controleren en afsluiting van de administratie
 
Deze medewerker kan je al vanaf een een paar uur inhuren. Uiteraard kan het ook voor meer uren, of voor een vast aantal uren per week of maand voor een bepaalde periode.
 

Alleen ondersteuning bij de verwerking en controle door een accountant? Ook dat kan!

Ook voor de kleine ondernemer is het mogelijk voor ons om je bij te staan bij de verwerking van de boekhouding. Of als de ondernemer die een accountant de controle en jaarrekening laat opmaken, maar niet zelf de boekhouding wilt verwerken. Is het mogelijk om gebruik te maken van het inhuren van een administratief medewerker. Wij zijn zelfs beschikbaar om onze mede administratiekantoren of accountantskantoren uit de brand te helpen.
 
Behoefte aan een administratief medewerker? Wij zoeken graag samen met jou de beste oplossing voor jouw situatie.
 
Meer informatie over de prijzen kan je vinden op Tarieven.
 
Geen behoefte aan het inhuren van een medewerker, maar wil je je administratie uitbesteden. Kijk dan bij de administratie voor ondernemers.