Financiële administratie ondernemers

Hoe gaat het met de behaalde omzet? Een basisvraag waar iedere ondernemer vaak wel het antwoord op weet.

Maar hoeveel winst maak je eigenlijk of kan je verwachten? Kan je eigenlijk wel investeren als je dat nodig acht? Heb je voldoende saldo om de belastingen te betalen?

Om deze vragen te kunnen beantwoorden heb je inzicht nodig in de kosten en hoe deze zich ontwikkelen. Een goede administratie vormt het fundament van iedere onderneming. Zonder een goede (financiële) administratie kan je namelijk niet ondernemen. Je hebt immers een gedegen inzicht nodig hoe het gaat met je bedrijf.

Ondernemers zijn vaak geen goede administrateurs. Ondernemers die zelf boekhouden, doen dat meestal niet op de goede manier. Ze missen daardoor het noodzakelijke overzicht. Of komen voor onaangename verrassingen te staan als de Belastingdienst anders tegen bepaalde zaken aan blijkt te kijken. Een goede administratie doe je er namelijk niet ‘even’ bij.

Administratiekantoor OKV in Zoetermeer kan je hierbij van dienst zijn. We nemen je graag de zorgen over de administratie uit handen. Zodat je volop kan ondernemen en tevens erop kan vertrouwen dat administratief alles in orde is. Omdat je die administratie als fundament van je ondernemerschap hard nodig heeft.

Om je administratie van dat goede fundament te voorzien bieden wij je de volgende diensten aan.

Wij kunnen dit hele traject voor je verzorgen. Heb je maar behoefte aan een specifieke dienst? Dan is dit uiteraard ook mogelijk. Maak snel een vrijblijvende afspraak via 079-3428555 of 06-33945830 (Kan ook via WhatsApp). De bijbehorende kosten kan je bekijken op Tarieven.
 

App voor losse bonnen

Vind je die losse bonnen in je portemonnee ook vervelend? Of raken ze snel kwijt? Administratiekantoor OKV heeft een speciale app om dit tegen te gaan. Je opent de app, maakt een foto en verzend deze direct naar ons systeem. Hoe handig is dat!

App losse bonnen administratiekantoor OKV
 

E-boekhouden

Er zijn ondernemers die meer grip willen houden op de administratie. Voor deze ondernemers beschikken wij over de mogelijkheid tot online boekhouden, oftewel E-boekhouden. Hiermee kan je zelf de boekhouding doen via computer, tablet of telefoon. Je hoeft dan niet meer je administratie in te leveren in Zoetermeer. Wij werken voor het E-boekhouden met de software van Visma, de Visma eAccounting. Dit online totaalpakket bied je alle mogelijkheden tot het zelf verwerken van de administratie. Wij kunnen op de achtergrond meekijken en je verwerking controleren.

 

Budget boekhouden

Voor de ondernemer die zelf de boekhouding wil verwerken hebben wij de mogelijkheid om alleen te ondersteunen in de controle. Dit kan per kwartaal, maar ook éénmalig aan het einde van het jaar. Het zelf verwerken van de administratie kan via de bovenstaande weg van het E-boekhouden, maar als alternatief hebben wij de budget variant. Het speciaal door Administratiekantoor OKV ontworpen Excel bestand. Dit Excel bestand is uitermate geschikt voor ondernemers met een kleine administratie. Je hebt dus niet perse speciale software nodig, met maandelijks bijbehorende kosten, om je administratie bij te houden.

 

Informatief jaarverslag van Administratiekantoor OKV

Wij maken op basis van de administratie een informatief verslag. Hierin kan je alles terugvinden dat te maken heeft met de financiële administratie van je onderneming. Hierin verwerken we alle belangrijke gegevens met achterliggende gedetailleerde informatie. Dit rapport geeft je zoveel informatie dat je precies weet hoe het financieel met je onderneming is gegaan in dat jaar. Ook is het uitermate geschikt voor het verdere proces omdat de fiscaal juristen van Wijnkamp & Keulers hier moeiteloos je aangifte uit kunnen opmaken.

Heb ik dan niet alleen de balans en winst- en verliesrekening nodig om inzicht in de financiële situatie te krijgen? Wij vinden van niet. Hoe beter de informatievoorziening is, hoe meer hulp je hebt om de toekomstige beslissingen in je bedrijf te nemen.
 

Wat bevat dit verslag precies?

  • Bedrijfsgegevens over oprichting
  • Weergave van de balans
  • Weergave van de winst- en verliesrekening
  • Vermogensvergelijking
  • Kengetallen over resultaten en liquide middelen
  • Uitgebreide overzichten van wijzigingen in balansposten
  • Overzicht gesplitste vorm van de baten en lasten
  • Btw-overzicht met eventuele suppletie
  • Loonoverzicht met eventuele suppletie
  • Opzet publicatiebalans voor deponering KVK

Jaarverslag Administratiekantoor OKV
 

Samenwerking met Wijnkamp & Keulers Fiscaal Juristen Zoetermeer BV

Wij beschikken door het unieke samenwerkingsverband met de fiscaal juristen van Wijnkamp & Keulers over de mogelijkheden om direct alle zaken rondom de aangiften te regelen en kunnen voor de klant de fiscale voordelen zoveel mogelijk benutten. Wij menen dat de klant daar de voordelen van zal zien.
 

Wil je ons bereiken? Vul het “Bel mij terug” formulier in.

 
Geen zin in het contactformulier? Stuur dan een bericht via WhatsApp naar 06-33945830 of bel direct naar 079-3428555 of 06-33945830.
 

Bel mij terug







Geen zin om het contactformulier in te vullen? Bel direct naar 079-3428555 of 06-33945830 (ook een bericht via WhatsApp is mogelijk).